loading...
معرفی سایت های معتبر کسب درامد اینترنتی
z بازدید : 228 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

و خداوند زیر تختو آفرید که...
اتاقمون در عرض 3
دقیقه مرتب شه

 

همش می گن نسل جدید پر رو شده..
والا اون قدیما پسرا 17 سالگی زن می گرفتن دخترا هم 13 سالگی شوهر می كردن
هر جور فكرش و بكنی اونا پر رو تر بودن...
والااا..:))

 




***

 


یکی از حرکت های فنی صاحبخانه برای بیرون کردن مهمان چیست؟
-خمیازه

 


***

 


به سلامتی بابا و مامانم که از بچه شانس نیوردن:D

 


***


دیر ترکیدن بهتر از هرگز نترکیدن است ...........شعار پلیس راه های پاکستان :D

 


***


بابام تازه اسمس زدن یاد گرفته ، خیلی لفظ قلم اسمس می نویسه ...
مثلن اسمس میده :
�آیا کلاست تمام شد؟�
من جواب میدم :
� آری پدر،هم اکنون بر مرکب مینشینم و بی درنگ به خانه باز میگردم !! �

 


***

سلامتی دختری که وقتی دل بست تا آخرش در رو روی همه بست.... كصافط در رو رو خود منم بست :| روانی درو وا کن منم:|

 


***

 


به من میگن میتونی نقش یوسف رو بازی کنی ؟ میگم آره ولی نمیتونم پیشنهاد زلیخا رو رد کنم :D

 


***

 


به نظرم با چنگال ماست خوردن منطقی تر از اینه که از جات بلند شی بری قاشق بیاری !!!

 

 

***

 


سر کلاس توی دانشگاه استاد جلسه اول اومد داشت اسم هارو از روی لیست میخوند یه دفعه گفت: هورا کیه؟؟ یه دختر گفت:منم استاد. استاد:تو دوتا خواهر بزرگتر از خودت داری؟ دختره: بله دارم... چطور؟؟ استاد: اسمشون دست و جیغ نیست؟؟؟
استاد:-؟
حورا :| :| :|
من و بقیه دانشجوها :))

 


***
مورد داشتیم دختره از هواپیما پرت شد پایین اما با تنظیم کردن پرک های کلیپسش تونست یه فرود موفقیت آمیز داشته باشه من که به همه دخی ها تبریک میگم این پیروزی رو :))):D

***

خدايي بعضي از پسرا رو فقط به چشم خواهري ميشه ديد !!!

 


***

مثلن هفته پيش زن داییم تو سوپ خامه ریخته بود خیلی خوشمزه شده بود
اومدیم خونه خاهرم سوپ درست کرد
خواست مثلن روی زن داییمو کم کنه تو سوپ خامه شکلاتی ریخته !
اينجا بيمارستان خاتم الانبياء

 


***


اﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯿﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ

 ****



آدم درخونه‌شو میزنه. حوا می پرسه: کیه؟ آدم میگه: خب منم دیگه احمق! کیه پس؟ حوا میگه: گفتم شاید ج ن ت ی  باشه



 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mm در تاریخ 1392/09/30 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

استفاده کردم ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
در اینجا شما را با سایت های کسب درامد ایرانی وخارجی معتبر آشنا خواهیم ساخت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 831
  • بازدید کلی : 6,893
  • کدهای اختصاصی
    پی کو باکس